Printre nenumaratele efecte nedorite ale crizei se numara si cresterea spamului. Inteleg disperarea agentilor de vanzari si, sincer, apreciez faptul ca nu se dau batuti in fata crizei. Dar uneori disperarea lor e enervanta, iar ale ori amuzanta.
Am primit azi un mesaj de la o firma de software, cred. Mesaj Scurt, la obiect si care se vrea a atrage potentiali clienti. Mesajul incepea asa: "Pe vreme de criza, produsul X va salveaza timp"
Poate ca au dreptate oamenii, dar mie mi se pare ca nu lipsa timpului ar fi problema majora a crizei... mi se pare ca toti avem cam mult timp. Se simte o hibernare generala si cred ca si o atitudine de freaca-menta pe care marea majoritate a oamenilor o au la job... cei care au job. La fel cum se simte o frustrare a muncii in van sau a lipsei de presiune a timpului pe care antreprenorii o au.
As vrea un produs care sa ma aduca iar in actiune... nu sa imi salveze timp. Acum, pe vreme de criza, am timp.
luni, 16 februarie 2009
Abonați-vă la:
Postare comentarii (Atom)
Aia cu munca in van e din pacate foarte adevarata...si frustranta!
RăspundețiȘtergere