marți, 9 decembrie 2008

Triunghiul serviciilor




Lucrand intens zilele astea si confruntandu-ma cu restrictii care mai de care, mi-am amintit o faza dintr-un serial. Filmul este irrelevant si probabil ca ceea ce voi prezenta in continuare nu a aparut in acel film prima data. Ideea conteaza si va invit sa o analizati:


Cand cumperi un serviciu poti sa-l obtii cu oricare doua beneficii din cele 3 – rapid, ieftin, de calitate superioara. Din pacate nu le poti obtine pe toate 3, oricat de mult ai vrea. Ca si client trebuie sa alegi la care din cele 3 iti permiti sa renunti?
Poti obtine ceva repede si ieftin, dar nu vei obtine calitate superioara.
Poti obtine ceva ieftin si de calitate superioara, dar nu va fi rapid… vei avea de asteptat.
Poti obtine ceva rapid si de calitate superioara, dart e va costa mai mult.

Ce alegi?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

daca ai o parere, exprima-te