miercuri, 17 decembrie 2008

ce fac in loc sa scriu pe blog

Stiu, am cam abandonat blogul in ultima vreme.
Am fost cam ocupata cu o serie de lucruri mai mult sau mai putin importante, dar toate menite sa ma scoata dintr-o stare despre care nu vreau sa vorbesc .

Am vrut sa scriu, dar nu prea am gasit lucruri interesante si pentru voi… si vorba aia: daca nu ai ceva frumos de spus, mai bine taci.

Dar iata cam cu ce mi-am umplut eu luna decembrie a anului 2008 care abia astept sa treaca.

1. Lucrez la site-ul Neolevel.ro.O sa fie gata pana la sfarsitul anului,... sper. Depinde de programator, caci partea mea de treaba va fi gata. O sa va anunt cand e gata, sa imi spuneti parerea.
2. Creez un curs de marketing pentru carciumi si cafenele. Un prieten m-a invitat sa luram impreuna la el si am zis ca merita sa folosesc cumva faptul ca am crescut practic intr-un restaurant. O sa va anunt cand stabilim data. Daca sunteti carciumar, s-ar putea sa va intereseze.
3. Mi-am schimbat mobila in dormitor si odata cu asta am mutat mobila in toata casa. Mi-a luat ceva vreme, dar de cand am reorganizat casa mea e ca in reclama la IKEA – dezarstru inainte, ordine perfecta dupa. Nu am luat mobila de la Ikea, dar ce conteaza – tidy up!
4. Mi-am facut bradul. Cum vi se pare?

5. Am pus fluturasi pe perdea. Am cumparat doar 5 fluturasi, dar cand am vazut ce frumos se vad, am mers sa mai cumpar cativa. Mai aveau toate culorile, numai negri nu. Ca de obicei.

6. Am facut o cutie. Mi-a luat ceva vreme, dar mie imi place rezultatul. Voua va place? Cutia era simpla, din lemn de brad, cu trei sertare. Eu am vopsit-o si aranjat-o iar acum se potriveste cu peretele. Poate mai fac una maine…

7. Incerc sa citesc in fiecare zi cate 50 de pagini. Am reusit o medie de 30 de pagini pe zi, dar macar citesc… nu am mai avut timp pentru asta de foarte multa vreme.
8. Am reinceput gimnastica. Din cauza programului meu prea lung in Nordul Bucurestiului si programului de gimnastica prea devreme in Sud, nu apucam sa ma duc. Acum pot.
9. Fac Sudoku. Cate 1-2 in fiecare zi… asa de relaxare.
10. Am participat la un curs de Branding. Nu am aflat nouati, dar mi-a parut bine sa imi reamintesc unele lucruri. Pentru cei interesati, va recomand trainingurile Picant (http://www.picant.ro/) Sunt foarte bine structurate, frumos livrate, intr-o atmosfera neacademica, dar foarte incarcate de informatii. Si partea cea mai buna: sunt mai ieftine decat gasiti pe piata, si chiar mai bune.
11.Am mers la Shisha, la beri cu prietenii. Nu am fost in localuri super luxoase, dar compania a fost de 5 stele.
12.M-am plimbat prin Bucuresti. Nu am facut asta nici macar cand eram studenta. Acum descopar orasul la picior – si sunt foarte multe cladiri frumoase pe care nici macar nu le-am observant de la volan.
13. Ma trezesc tarziu si ma culc foarte tarziu. Adica am un program conform cu bioritmul meu (m-am nascut noaptea deci sunt nocturna)

Cam asta a fost activitatea mea in primele saptamani din decembrie. Acum intelegeti de ce nu am mai scris pe blog. Oricum voi face altul cu numele meu si voi tine blogul Neolevel numai pentru probleme de marketing si business. Dar asta dupa ce e gata situl.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

daca ai o parere, exprima-te