sâmbătă, 13 decembrie 2008

Cica lista pentru Mos Craciun ar trebui sa fie gata deja si sa o trimit… pot sa
Se poarta listele pentru Mos Craciun pe bloguri… si eu care credeam ca el stie ce vreau fara sa fac lista… dar daca si Mosul e cititor de bloguri, pot sa ratez ocazia?
Draga Mos Craciun,
Anul asta am fost mult prea cuminte, chiar daca nu am vrut eu asta. Am muncit mult, am trecut prin schimbari majore de cariera, de tara, de atitudine, de aspiratii. Asa ca daca ai timp, aminteste-ti si de mine. Iata lista mea:
· O trotineta – model pentru adulti, pliabila, usoara, care suporta greutate de adulti, cu ghidon reglabil.
· O imprimanta multifunctionala
· Un job nou si bun
Daca ai buget mai mare, atunci mai vreau: un Segway; O masina noua, cu cutie automata de viteze; Un aspirator intelligent Electrolux Trilobite ZA2;
Un robot automat de calcat camasi- Siemens TJ10500; Un televizor LCD cu diagonala min 100 si cu picture and picture; Un videoproiector; Un smart phone nou- poate chiar Iphone; Un laptop nou, cu ecran de min 15`, preferabil tablet PC.

Dar daca esti prea ocupat, sau crezi ca cer prea mult, atunci adu-mi, cum zicea bunicul: minte, sanatate si noroc, jobul bun si trotineta, iar de restul ma ocup eu singura.
Multumesc anticipat.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

daca ai o parere, exprima-te