joi, 1 ianuarie 2009

In sfarsit, 2009


Bine ai Venit, 2009!

Nici nu stii cu cata nerabdare asteptam sa treaca 2008 si sa vii tu.

Te astept cu toate capitolele din viata mea pregatite pentru noi inceputuri, caci anul trecut a reusit sa le goleasca pe toate.

Sper ca mi-ai rezervat surprise placate, sper ca ai lucruri noi si extraordinare déjà pregatite pentru mine.

Sunt pregatita pentru noi provocari, dar sper ca esti un an bun care va lucra cu mine, nu impotriva mea.

Ca esti nou, te intampin cu drag si curiozitate. Te rog, nu lua nimic de la anul trecut, uita tot si nu deveni la fel sau mai rau. Fii un sustinator de proiecte, nu un distrugator.

Fii anul meu norocos! Am toata increderea in tine si asteptari mari.

Bine ai venit, 2009!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

daca ai o parere, exprima-te